Sunday 1 May 2011

Keistimewaan Sabun Nabus

Nablus adalah salah satu bandar di Palestin yang amat terkenal dengan pembuatan sabun sejak abad ke 10. Sabun Nablus ini adalah hasil buatan tangan yang terbaik dan diperbuat daripada minyak zaiton sebagai bahan utama disamping buah-buahan, bunga dan rempah sebagai bahan tambahan untuk menghasilkan sabun yang bermutu. 

Sabun ini tidak mengandungi campuran bahan kimia yang membahayakan kulit seperti sodium Laureth Sulphate, parabens, lemak haiwan, alkohol, pewarna, pewangi dan bahan pengawet. Sabun ini selamat digunakan untuk kulit sensitif  dan juga bayi. Ia juga sesuai digunakan pada badan, wajah bahkan rambut untuk perawatan dan kecantikan. Terbukti berkesan untuk mengatasi masalah kulit seperti eczema, kegatalan pada kulit, jeragat, kulit kering, bintik-bintik hitam, menghilangkan bau badan dan sebagainya


Harga RM20

Pengedar diperlukan. Diskaun yang menarik bermula dari 10 buku sabun. Ingin menjana pendapatan dari rumah, sila hubungi Pn Aida 013-3425579 atau email ivalues11@gmail.com untuk keterangan lebih lanjut.
sabun melembutkan kulit

No comments:

Post a Comment